جهان 13

جهان 13

دنیایی متفاوت همه چیز از همه جا
جهان 13

جهان 13

دنیایی متفاوت همه چیز از همه جا

فال روزانه جمعه 13 اسفند 95


 فال روزانه جمعه 13 اسفند  1395 

 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز روحتان فقط می خواهد که آزاد شود. به دنبال آزادی کامل شخصی، در رویای پیشرفت در همه چیز هستید و امید دارید که افقهایتان را گسترده کنید. احتمال دارد که از یک دوست دور بشنوید و یا یک ایمیل دریافت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز قرار است که روز پر مشغله ای باشد. برایتان ساده نیست تمام رخدادها را پیش بینی کنید. ناتوانیتان برای یک تغییر در آینده ممکن است که تاهنگام عصر شما را عصبی کند. نباید به غریبه ها، خارجی ها، ماموران بین الملل، کارکنان پزشکی، مامورین بیمه و غیره اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز می توانید قدردان اهمیت شراکت، ارتباط با مخاطبین و ارتباطات اجتماعیتان باشید. شاید رقابت شخصی یا کاریتان کمی نقص پیدا کند. اتفاقات و شلوغی امروز ممکن است که شما را از آنچه واقعا اهمیت دارد دور کند.

فال روزانه متولدین تیر ماه

یکی از اهداف واقعی امروز شما این است که در چیزهای کوچک غرق نشوید. شما در این خطر هستید که ناپخته عمل کنید و با قبول کردن چند پروژه بطور همزمان خودتان را فرسوده کنید. میزان زیادی از انرژیتان صرف این طرف آنطرف رفتن، اشتراک گذاری اخبار، سرویس دهی، گشتن دنبال کاغذهای کاری گم شده و غیره خواهد شد.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز به شما کمک می کند که انرزی طبیعیتان را بیدار کنید و خلاقیتتان را ارتقا دهید. هنگام تعامل با دیگران، می بینید که ایده های منحصر به فرد و پروژه های آینده در ذهنتان متولد می شوند. همچنین ممکن است که آشنایان قدیمی دوباره پیدایشان شود. زندگی عشقیتان می تواند با عدم قطعیت، دوگانگی و تغییرات جذابی رو به رو شود.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز برای عصبی بودن دلیلی پیدا می کنید. امروز برای ابتکارات جدید روز مناسبی نیست. خوش بین باشید، دوستانه تر و نجیبانه تر رفتار کنید و با والدینتان هم جروبحث نداشته باشید. روابط خانوادگی با همسرتان هم پیچیده می شود. ممکن است که به همسرتان و کارهایش شک کنید. ازطرفی انتقاد در هردو طرفتان وجود خواهد داشت.

فال روزانه متولدین مهر ماه

برنامه کاری امروز برای شما بسیار پر مشغله خواهد بود. اگر در کاری مربط به سرویس به مشتری هستید یا استخدام شده اید، یک دقیقه هم وقت آزاد پیدا نمی کنید. هنگام خواندن و فرستادن نامه های جدید یا وارد کردن داده ها مراقب باشید. ممکن است اشتباه کنید. برای آنهایی که به یادگیری زبان علاقه دارند وقت خیلی مناسبی است.

فال روزانه متولدین آبان ماه

خشک بودن عقاید می تواند به ضررتان باشد. امروز برای بدست آوردن توانایی رسیدن به سازش و همچنین تغییر بموقع تن صدا، استایل، ریتم و نقطه نظرتان خیلی اهمیت دارد. به جنبه مالی همه چیز توجه کنید. اطلاعات بانکی، نرخ تبدیل ارز، واسطه ها، فروشندگان و خریداران را وارسی کنید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز تغییرات در شرایط نمی تواند شما را شکه کند. ممکن است برایتان بسیار خطرناک باشد که در یک بازی گم شوید و خودتان را در یک شراط گیج کننده بیابید، در احساسات و افکار تنیده شوید و دیگران را هم با خودتان به این شرایط سخت بکشانید.

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز امکان این را نمی یابید که پتانسیل کامل خود را بشناسید. اگر منعطف و صبور نیستید به دیگران اجازه بدهید که رهبری را به عهده بگیرند. نگذارید چیزهای کوچک مشغولتان کنند. به جای آن کمی مطالعه کنید، روی بهتر کردن مهارت های اجتماعیتان کمک کنید، ایده های مختلف و نظرات را مقیاسه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز تعاملتان با دوستان بهتر می شود. بااین حال باید در نظر داشته باشید که تمام آنها صادقانه از شما حمایت نمی کنند. حتی کوچک ترین مخالفت ها ممکن است که متحدانتان را تبدیل به رقیبتان کنند.جروبحث های قدیمی یا برنامه هایی که مدت هاست فراموش شده اند شاید در بحث های امروز دوباره بیدار شوند.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

تعهدات حرفه ای و شراکت کارتان را با وقفه رو به رو می کنند. اغلب مجبور می شوید که با شکستن فردیت خود خودتان را با ترجیحات دیگران سازگار کنید. علاوه براین، بدن آسیب پذیر شما امروز اصلا در وضعیت مطلوب خود نیست. از فشار و سروصدای غیرضروری اجتناب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد